Pevnosti
1.) DRUHY PEVNOSTI :
- malá pevnosť
- stredná pevnosť
- veľká pevnosť
V každej krajine sa nachádzajú všetky typy pevnosti.
Tie 3 druhy pevnosti sa odlišujú podľa ich postavenie(zriadenia) :
- pre malú pevnosť je potrebne mať 1500$ a mesto so 24500 bodmi
- pre strednú pevnosť je potrebne mať 5000$ a mesto so 36200 bodmi
- pre veľkú pevnosť je potrebne mať 10000$ a mesto so 41800 bodmi
Na napadnutie pevnosti, potrebuje mesto podla typu pevnosti rôznu sumu peňazí.
A tu platí, že o čo vädšia pevnosť o to drahší bude útok. Sumy(alebo ceny) útokov sú priamo závisle od druhu pevnosti, nie od štádia výstavby.
Potom musí zakladateľ pevnosti splniť rôznorodé podmienky : Na založenie pevnosti musí zriaďovateľ najprv patriť k nejakému mestu a v tomto meste musí zastávať pozíciu zakladateľa. Zriadenie pevnosti stoji každého zakladateľského hráča 80 % energie a trvá 8 hodín.
Druhy pevností sa odlišujú nie len podľa ich zriadenia, ale aj podla počtu možných spolumiest.
Malá pevnosť môže mať ešte 1 mesto, stredná pevnosť 2 mesta a veľká pevnosť 3 ďalšie.
Druhy pevností sa tak tiež rozlišujú podľa počtu budov a ich výstavby.
2.) OBYVATELIA PEVNOSTI :
Ked sa zriadi pevnost,su automaticky vsetci obyvatelia mesta obyvatelmi pevnosti. Nie je mozne probrat samotneho hraca dnu alebo ho vyclenit, ale len cele mesta zaclenit do pevnosti.
Pevnost ma svoj typ hierarchie : existuju zakladatelske mesta a potom spoluucastnicke mesta. Zakladatelske mesto je zaroven aj kontrolne. Rozhoduje o ostatnych mestach,mene pevnosti,profile pevnosti atd...Ostatne mesta nemaju toto pravo, tie mozu len vyuzivat vyhody pevnosti,napr : kasarne.
Ak niekto nie je clenom pevnosti a snazi sa do nej dostat, ukaze sa mu toto :
Na koniec : Mesto môže neohraničene zriadiť veľa pevnosti, obsadiť a tiež neohraničene veľa pevnosti pripojiť ako členské mesto.
3.) BUDOVY V PEVNOSTI :
Potom ako si niekto postaví pevnosť, platí, že treba vystavať budovy. Priamo na začiatku je sklad surovín a hlavná budova na úrovni 1. Zvyšok je na úrovni 0 teda neexistujú.
HLAVNA BUDOVA : dôlezite rozhodnutia o pevnosti sa konajú tu. Zakladaťelský princíp hlavnej budovy sa podobá radnici v meste. Sú tam možnosti - výstavba budov, logo pevnosti, profil pevnosti. Pozvania a členské zmluvy pevnosti. S každou ďalšou úrovňou hlavnej budovy klesá aj náročnosť,výstavby budov o 5 bodov.
KASÁRNE: v kasárňach môžu všetci členovia pevnosti budovy spať. Energetické a životné body sa regenerujú rýchlejšie ako v hoteli v meste. V kasárňach sa môže spať až 6 hodín (v hoteli v meste je to 8 hodín)
OCHRANNÁ STENA: vo vnútri za stenou nájdu ochranu členovia pevnosti. O čo väčší stupeň má ochranná stena o to väčší je bonus za útok a výdrž obranncu pevnosti.
VLAJKA: vlajka je srdcom pevnosti. Jednotlivé mestá ktoré obsadia najväčšiu pevnosť krajiny si môžu rozhodnúť o mene svojej vlajky.
SKLAD MATERIÁLU: tu môže každý člen pevnosti ukladať svoje materiály, na každý stupeň skladu si môže uložiť 6 kusov (iný počet - iné určenie) svojho materiálu uložiť. Raz uložený materiál nemôže byť viac vyzdvihnutý, ale len cez mestského správcu vymazaný. V sklade materiálu človek nájde aj Kasu pevnosti, kde každý hráč ukladá svoje peniaze na zvyšovanie úrovne pevnosti.
BRÁNA: na bráne sú strážci ktorý kontrolujú všetkých cudzích ludí ktorý by chceli prejsť do pevnosti. O čo vyššie je stupeň brány, o to silnejší sú hráči ktorý sú v pevnosti.
VEŽA: v celku sú 4 veže. Jedna veža je charakterovou triedou, takže sú dobrodružná veža, pracovná veža, duelantská veža a vojenská veža. O čo väčší je stupeň veže, o to silnejší sú hráči v nej.
MAGAZÍN: vo verzií 1,20 nie je ešte dostupný a nie je ho možné postaviť. Bisher vie len o magazíne tolko, že to má byť obchod v pevnosti, ktorý povolujú členovia, obzvlášť na kúpu zbraní. Naďalej vie už malá pevnosť môže mať magazín prvej úrovne, stredná pevnosť druhej úrovne a velká pevnosť tretej úrovne.
4.) Výstavba pevnosti: ako funguje zakladanie pevnosti bolo vysvetlené v bode jedna. Teraz Vám vysvetlíme detaily výstavby:
Výstavba pevnosti je podobná ako stavba mesta. Hlavnou alebo generálnou je tiež podobnosť práce s 5-timi schopnostami: 3x stavanie, 1x viesť, 1x opravovať. Taktiež tu má každá výstavba každej budovy svoju náročnosť, ktorú počas výstavby hlavnej budovy pevnosti bude znížená. Až keď suma 5-tich schopností náročnosti bude splnená, môže sa začať výstavba budovy. A každá výstavba pevnosti taktiež stojí peniaze. Na prestavbu budovy pevnosti musí hráč spĺňať predpoklad mesta, musí splnať tie isté predpoklady ako pri výstavbe mesta.
Rozdielnosť vo výstavbe pevnosti a mesta je v materiály, ktorý pri tom je spotrebovaný. Ako tento systém funguje uvidíte v nasledujúcom: každá úroveň budovy pevnosti má svoj počet materiálu ktorý potrebuje, ktorý musí byť zaplatený, aby bola táto úroveň dostupná. Ak ešte neboli tieto suroviny splatené. Nebude zaktivovaný stupeň výstavby a na tejto budove sa nemôže ďalej pracovať.
Každý mestský správca pevnosti má možnosť, úrovne budov na výstavbu urobiť dostupnými. Na to musia byť v sklade materiálu dostatnočné množstvá daných surovín. V hlavnej budove potom vydieť odomykací systém a vyzerá takto:
Potom ako sa odomkne stupeň budovy, môže sa pokračovať vo výstavbe budovy.
Poznámka: Obraz je v angličtine, pretože bol urobený na beta servere.
Akonáhle je fáza budovy odomknutá, môžete vidieť už normálny spôsob, ako stavať budovy.
To je všetko pre ďalšiu expanziu. Všetko zo všetkým súvisí, určite jednoduchý princíp, ale potreba integrovať suroviny by nemala byť podceňovaná. Môže vyžadovať obrovskú náročnosť v dĺžke výstavby, ak rozšírenie nie je riadne koordinované.
Nakoniec pozreme Prehľad všetkých produktov, ktoré možno využiť na ďalšiu expanziu
V ďalšej časti vám priblížime systém boja